• 1403/07/03 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 68
  • - تعداد بازدید کنندگان: 58
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در جمع پرسنل بیمارستان

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در جمع پرسنل و پزشکان محترم بیمارستان

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در جمع پرسنل و پزشکان محترم بیمارستان با حضور ریاست و مدیریت محترم بیمارستان شهدای یافت آباد برگزار شد

338355.mp3 مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در جمع پرسنل و پزشکان محترم بیمارستان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای یافت آباد همزمان با هفته وحدت و دفاع مقدس میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم جشنی با حضور مسئولین و پزشکان و پرسنل محترم در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهدای یافت آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و سپس آقای دکتر سید علی مهاجرانی ریاست  بیمارستان از نامگذاری هفته وحدت به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل برای همه مسلمان ها یاد و سیره پیامبر عظیم الشان و دوستی با خاندان اهل بیت (ع) رابه عنوان پایه های محکم مشترکات میان مسلمانان ذکر کردند. و همچنین فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم وتربیت را گرامی داشتند و گزارش جامعی از روند عملکرد و درآمد 6 ماه اول سال بیمارستان ارائه نمودند و از تمامی پرسنل و پزشکان محترم بیمارستان  تشکر و قدردانی نمودند.

در آخر مولودی خوانی توسط برادر ارجمند آقای سید محمد رضا میری در ابراز ارادت به پیامبر اکرم (ص)و امام جعفرصادق (ع) و مراسم قرعه کشی و دکلمه خوانی توسط همکار عزیز سرکار خانم واحدی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • گروه اخبار :
  • کد خبر : 338355
:
کلیدواژه ها
محمد نظری
خبرنگار

محمد نظری

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings